Levering en verzending

 

We vinden het superleuk dat je bij ons hebt besteld en hopen dat je veel plezier gaat hebben van je aankoop! We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen.

 

  • Als je op werkdagen vóór 15:00 uur bestelt, geven we je pakketje diezelfde dag nog mee aan PostNL. Meestal heb je het dan binnen 24 uur in huis, afhankelijk van waar je woont.
  • Zodra je bestelling is verzonden, krijg je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace-code in je e-mail. Zo kun je precies volgen waar je pakketje is en wanneer je het kunt verwachten!

Veelgestelde Vragen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Heb je nog geen verzendbevestiging en/of Track & Trace-code ontvangen? Dan kun je jouw bestelling nog annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar jufceline@onderwijsslim.nl met je bestelnummer, zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.

Ik heb geen Track & Trace-code ontvangen in mijn e-mail, wat nu?

Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace-code hebt ontvangen, is jouw bestelling nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Controleer je e-mail regelmatig en wacht nog even af.

Wat als ik mijn bestelling na 7 werkdagen nog niet heb ontvangen?

Indien je jouw bestelling na 7 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan direct contact op met onze Klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

Als jouw bestelling niet door de brievenbus past, zorg er dan voor dat je thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen. Kun je niet thuis zijn? Laat dit vooraf weten in de opmerkingen bij je bestelling.